Friday, December 08, 2006

Angel! O.o

ello!
jag satt för en stund sedan och surfa runt lite överallt,och vet du vad jag hittar? vet du,vet du,vet du?! en sida med AS snygga skor, å då menar jag inte bara, ja,dom var snygga. Utan OMG! fy faaan va snygga, asså helt jävla uper duper underbara (enligt MIN mening) iaf, ni MÅSTE bara kolla! asså det är himmelriket! undra om dom syr in änglar i dom?! hur faan kan snöring vara så j*ävla snyggt?!!
skor
skor
Skor
Skor


by the way jessica, jag hitta en klänning som du kan ha på bröllppet xP, Du skulle göra succé!xP--Klänningen

well idag:var i bålstad och skulle handla klänning till brölloppet, såg en jätte fin på någon butik,som jag inte kommer ihåg vad det heter(xP)men jag vet inte riktigt om jag vill ha den, den satt lite konstigt... *suck alla klänningar ser så fina ut på skyltdockan* så jag får väl kolla efter en annan kanske, varför skulle den jag såg förut kosta 2 tusen? blääh!

5 comments:

JK, said...

jag tror niclas skulle ha åsikter om dendär klänningen, haha ;)

Anonymous said...

Emma, ja vet att du har din egen stil men... Dom "skorna" är inget annat än Hor-stövlar! Behåll din värdighet som jag verkligen vet att du har! So long!<3

Meltdown said...

ja, som sagt jag har min egen stil och jag ger fan i vad du eller någon annan tycker! Låt mej vara som jag vill för fan.

Unknown said...

longchamp, louboutin shoes, christian louboutin outlet, louis vuitton outlet, louis vuitton, prada handbags, oakley sunglasses, kate spade outlet, air jordan pas cher, oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, louis vuitton, louis vuitton outlet, oakley sunglasses, uggs on sale, nike free, nike free, replica watches, tiffany and co, polo ralph lauren outlet, sac longchamp, ray ban sunglasses, longchamp outlet, oakley sunglasses, ugg boots, louboutin outlet, prada outlet, ray ban sunglasses, ray ban sunglasses, ugg boots, gucci outlet, jordan shoes, nike outlet, air max, longchamp outlet, louis vuitton, longchamp pas cher, louboutin pas cher, tiffany jewelry, replica watches, michael kors, tory burch outlet, louboutin, nike air max, nike air max, ralph lauren pas cher, cheap oakley sunglasses, nike roshe run, chanel handbags, burberry

Unknown said...

ugg boots, true religion jeans, michael kors, vanessa bruno, true religion jeans, coach outlet, nike air max, nike air max, michael kors, mulberry, abercrombie and fitch, north face, hollister, hogan, burberry outlet online, michael kors outlet, timberland, coach outlet, michael kors outlet, nike air max, sac guess, oakley pas cher, air force, nike roshe, nike free run uk, michael kors, hermes, michael kors outlet, lacoste pas cher, coach purses, ray ban pas cher, michael kors, michael kors outlet, burberry, vans pas cher, converse pas cher, tn pas cher, kate spade handbags, new balance pas cher, true religion jeans, nike blazer, north face, lululemon, true religion outlet, ugg boots, michael kors outlet, hollister pas cher, replica handbags, ray ban uk, ralph lauren uk