Wednesday, February 21, 2007

240 kanji ^^

I feel like tacos xP

Ska änkligen få åka snowboard! Yey! Första gången i år ^_^ Det är kul, även om jag ramlar hela tiden, men nu kan inte Nicke komma och hjälpa mej =/ Det är synd, för han är så bra lärare ^^ mkt bättre än adde, adde blir bara sur =/ Jag kanske ska ta och kidnappa nicke xP hehe, kan passa på nu när jessica ska söva ner honom i kväll x''P
Idag har jag suttit och försökt plugga in 240 st kanji (Japanska tecken) Det är ganska lustigt för om man tar tecknet för träd 2 ggr så står det för dunge och tar man tecknet för träd 3 ggr så står det för skog ^^, Jag vill verkligen åka till japan,i natt drömde jag att jag köpte en triss lott och vann 1 miljon, då åkte jag till japan för pengarna och så köpte jag japanska lektioner :D Varför kan inte alla trisslotter dölja en miljon vinst? O.o ^^
ikväll är det top model ^^ Om en kvart för att vara exakt :)

No comments: