Wednesday, May 13, 2009

Decisión

Hej, Hej, Hej.
Som ni kanske märkt så har det blivit ändringar här på bloggen, jag orkade inte med den svarta och mörka bloggen jag hade förut. Nu är det ljusare, luftigare, gladare och grönare ^^.
Det käns lite som även mitt liv är allt det där, kanske inte grönare men det andra i alla fall xD Även om saker händer som får mig att inte må så bra så stannar inte den där känslan lika länge som den gjorde förut. =)

Idag var jag med klassen efter skolan, va hade nån slags tävling som gick ut på att man skulle kuta runt på stan och hitta massa ställen :P Och sen efteråt åt vi mat som lärarna typ lagat :P

På tal om skolan så kanske jag ska byta klass, orkar inte med vissa lärare, vissa ämnen, och fille ska ju byta skola, anna ska hoppa av eller byta inriktning och nu ska nog Nicole också byta inriktning. och dessutom vet jag inte om jag ens tycker att det är så kul. Jag vill ju inte bli journalist, så varför ska jag gå det? Det är inte så kul så att det är värt att gå trots det.
Jag funderar att byta till Foto eller Gk på GUC medieprogrammet, då kommer jag få hoppa in i 2an om jag kommer in. För asså jag pallat fan inte gå om ett år, då är jag heldre kvar på journalistik.
Men asså asså endel lärare är ju bara bäst och byter jag så får jag nog byta många lärare och tänk om de blir sämst och jag får typ IG i alla ämnen för det ?
Äh, jag vet inte måsta tänka mkt mer på det här, och sen ska jag på studiebesök på gk den 20onde.
Jag vet bara inte hur jag ska säga till morsan och farsan sen...

Vi var ute i skogen bakom GUC förra fredagen på fotolektionen och jag fotade Felicia (Se bild), det var massa härligt väder. Det jag mest kommer sakna om jag byter klass är nog Gustav (fotoläraren) och fotot. Asså Gustav är så jävla bäst och hans fotolektioner är höjdpunkten på varje vecka!

1 comment:

julia said...

sv: tack snälla du!:D sådana kommentarer gör mig glad, och lite mallig;)