Friday, August 21, 2009

Fredagen den trettonde


Greetings from another world!
Eller någonting.

Jag är i skolan nu, jag blev kvar på Journalistik iaf. Det kan säkert bli bra.
Ganska många ämen verkar roliga, har börjar med radio/tv nu och det verkar awsome. På radion ska vi berätta och spela in historier, antingen som vi skrivit själva eller bara nån vi tycker om. Jag ska läsa en novell som jag själv har skrivit, den heter "Fredagen den trettonde; att leva för någon annan". Det är den första novellen i "serien" "fredagen den trettonde" som jag ska göra :) Liksom kul att göra en novellsamling på samma tema, funderar om jag skulle kunna binda in dem sen om jag blir nöjd, och vad det isf skulle kosta.
Jag skulle iaf tycka det var kul ^^

1 comment:

alex said...

Sv: de e lite naturligt från gräset i bakgrunden sen har jag förstärkt det lite i PS