Tuesday, October 20, 2009

Life as it is

Vad brukar jag säga om grupparbete?
Juste, det suger!
Men i alla fall så behöver vi mest bara göra det som vi har bestämt i gruppen på egen hand, så inte jätte farligt.

Nästa vecka är det lov! Och jag har typ mycket att göra innan det. och jag vet inte, ibland känner jag mig grymt motiverad, men ofta inte. och motivationen infaller på helt fel tidpunkter, som typ klockan 11-12 igår kväll/i natt. Inte okej.
När jag kommer hem ska jag tvinga mig själv att vara lite motiverad och sen ska jag på teatern och sen ska jag tvinga mig vara lite mer motiverad.
Jag hatar när jag tjatar på mig men om jag bara ber snällt så går det kanske. Eller så kör vi med lite hot ^^

På fredag ska jag förresten träffa Tove, det ska bli kul, var länge sen jag träffade henne. och i helgen... jag vet inte, vill typ göra saker med folk tror jag, för sen ska jag typ packa och ha mig och sen så drar vi.
Jag känner mig inte lika likgiltig längre tror jag, typ snackade med morsan igår att jag varit konstig på sista tiden och att jag typ känt mig så likgiltigt. och det kändes skönt att snacka så med henne, vi har inte haft världens bästa kontakt sen jag började i Uppsala faktiskt, men speciellt inte på sista tiden.

No comments: