Tuesday, January 13, 2009

Dagens gnäll

Vad som suger är skolan! Speciellt lärare som inte ger riktiga uppgifter som man fattar. Jag menar visst, det är man väl van med, men det funkar verkligen inte när man är trött och bara längtar efter helgen eftersom det är uppcon! då pallar man bara inte sånt skit. Vad som mer suger är grupparbete. Seriöst jag pallar inte det, jag jobbar mkt bättre sj. inget ont mot dom i min grupp, de är riktigt duktiga och är väl nåra av de bättre jag hade kunat varit med, men jag jobbar bäst sj :S Iaf när det gäller sånthär. Men jag antar att jag får bita ihop om jag vill få brabetyg, och ärligt, mediekunskap är roligt och jag skulle gärna ha bra betyg i det.


Brorsan är i frankrike nu, i alperna, han ska typ åka skidor och skit. Innan bodde han hemma ett ganska bra tag (för att vara han iaf) eftersom han ska flytta och han blev av med lägenheten innan han fick sin nya. Det var kul att ha honom hemma, kändes som vi kom varandra närmre typ. Jag menar han är faktiskt 6 år äldre än mig, och man skulle kunna tro att vi inte har så mkt gemensamt, men det har vi faktiskt. och han är lätt att prata med. Adde och jag är lixom bra vänner, vi skämtar och driver med varandra och har jätte kul tsms. Niclas är inte riktigt lika dan, vi har inte riktigt samma förhållande, men han är nog mer en person som jag kan öppna mig för och prata mer seriöst med.

I helgen är det uppcon, det ska bli så jävla kul! jag kan fan inte vänta. Hoppas att jag inte blir besviken bara, för jag har så många och höga förväntningar på det.

Oj, det här blev långt :P men det var länge sen jag skrev, så det var väl dags. ^^

4 comments:

JK, said...

1. ja, grupparbeten är värdo.
2. inte ett dugg avis på N i alperna ;)

Meltdown said...

haha, typ :P
haha, man gud va brun han var när han kom hem :P

JK, said...

brun? :o snö..?

Meltdown said...

öh, ja brun :P Typ massa sol, typ massa snö som solen reflekteras i :P då blir man typ brun :D