Monday, January 26, 2009

Futurum

Så var helgen slut och jag sitter här i skolan igen. helgen var lugn och skön ^^Blev inget med tjejerna som det var tänkt, eftersom päronen inte var hemma och de inte kunde få sjuss till och från bussen. (Vi ska ta det nästa helg ist) Så jag blev ensam hemma, och det var skönt xP Fast lite ensamt :/
Så jag fick ganska mycket tid att tänka, saker skrämmer mig, och egenkligen skulle jag bara vilja återvända till det som varit för att jag inte vågar möta framtiden. det har varit nutid så länge, men nu börjar framtiden verkligen komma, och så mycket förändras. Men jag vet också att det är för framtiden vi lever, och det som kan komma att hända i framtiden vill jag ha, även om det finns risk att förlora så mycket.
I wish you'll all be a part of my future

No comments: