Monday, February 02, 2009

Vida Grande

hola!
Okej det är officiellt nått fel på mig, jag hoppade av spanskan förra veckan för att det var drygt och jag orkade inte med det för att jag låg för långt efter, men nu tror jag att jag har ändrat mig. Eller jag vet inte, ska kanske försöka fortsätta lära mig själv iaf, genom att typ kolla på filmer, lyssna på musik och sådant.

Just nu sitter jag iaf i skolan,har redigerat bilder, men egenkligen ska jag göra antingen en valaffisch eller en produktreklam till år 2010. men jag vette fan hur jag ska göra. ska nog börja med produktreklamen, man vad ska jag ha för produkt? tänkte skapa en sj genom att rita i datorn men de hade inte sånhär ritpad här, de på GK kunde ha men det var tydligen deras eller nått, och jag vill INTE rita förhand i datorn utan en sån. Så asså eftersom det är i framtiden så kan jag inte ta en redan uppfunnen sak jue :/
Så vette fan hur jag ska göra, om jag endå hade en pad sj, jag vill ju ha en sån, men har inte råd just nu. Ska köpa en mobil, och vill ha massa skit, och dessutom måste jag spara pengar till i sommar eftersom man inte får studiebidraget då.

No comments: