Wednesday, February 11, 2009

El conocimiento es poder

Okej, matte prov snart då. är feth nervös att jag ska faila. Men engelskan var tydligen inställd idag också så jag ska plugga så fort jag skrivit klart det här. har blitt väldigt mycket plugga senaste dagarna, men jag ska klara det! Och visa Familjen att jag också kan, slippa den där blicken och "Men du är ju bra på så mycket annat, som rita och skriva och allt såntdär kreativt" för varje gång käns det som "såntdär kreativt" bara är bullshit. Jag vet att de menar väl och älskar mig, men jag önskar att jag kunde göra dem riktigt stolta. Jag antar att jag har för mycket att bevisa för att ge upp nu.
"I always wanted to be the one that knows it all"

Jag känner förresten att jag har vuxit väldigt mycket på sista tiden, jag känner mig mycket smartare, och duktigare och äldre. jag känner att jag har kontroll på något sätt.
Och nu ska jag gå och ha kontroll över mattetal ^_^

No comments: