Friday, February 20, 2009

Mi espalda es menos oblicuo

Jag fick iaf tid hos en kiroprktor idag, som tur var var det någon som hade lämnat återbud.
Så jag fick komma dit och hon kollade ryggen liten och kom fram till att jag hade funktionell skolios, fast hon sa att det var fel att kalla det skolios eftersom det kan bli bra med hjälp.
Hon knäckte iaf vid två ställen i nacken, två ställen i ryggen och ett ställe i foten (Fattade inte riktigt den i foten men).
Ska dit igen näst nästa vecka.

Men det var läskigt xD först sa hon typ okej, nu ska vi knäcka din nacke, och du kommer tycka det är obehagligt och blablabla, man typ O.O
Så knäckte hon och det var faktiskt inte så obehagligt.
men nu måste jag dricka 2liter vatten per dag i några dagar, och jag gillar knappt vatten :/

2 comments:

Anonymous said...

Jag brukar gå till kiropraktorn med min nacke (har jätteont.... fråga joacim hur ont jag har). Det värsta är när kiropraktorn knäxkt mot ena hållet och sen ska man försöka slappna av för att han ska knäcka åt andra. :/ Men det brukar gå efter ett tag. Hoppas du blir bättre i ryggen :) Kram

Meltdown said...

mm, det har ju jag också haft i all evighet.
Ah, precis det problemet jag hade :P första hållet i nacken gick bra, men andra fick hon göra om. Men fan va bra det käns efteråt :P
Det hoppas jag med ^^
Och hoppas din nacke blir bra :)