Wednesday, March 04, 2009

permanecer en la escuela

var hos kiropraktorn idag igen jao!
Nu har jag den där huvudvärken och smått illamåendet som jag får av det och som tydligen är vanligt.
Ska ta och försöka plugga matte på det också, inte kul.
Lämnade in min novell på svenskan idag, blev typ nöjd med den faktiskt :) Nu hoppas vi bara på bra betyg ^_^ Fast typ precis när jag skulle skriva ut den kom jag på att jag borde ha en rubrik och jag bara tog det första jag kom på xD Blev Evighetens sekund xP Sepe ^^
Kan hända att jag lägger upp den här sen, man jag har slutprodukten i skolan så blir inte nu. Fast jag vet inte om någon här orkar läsa den men :P

Nu ska jag göra läxa. herrå<3

2 comments:

Anonymous said...

du fick bukt på novellen i alla fall? Skönt att du är nöjd. :) Jag läste nyss en massa små noveller jag skrev när jag gick i 4-5an ^^) Spännande.

Meltdown said...

yes det fick jag! :D ^^
haha, ah det är så kul xD Men man ser hur mycket man har utvecklats :)