Thursday, February 19, 2009

"Tu espalda es oblicua"

var på spa idag, massa mys, men massagegumman sa någonting som jag inte ville höra, hon sa att min rygg är sned, jag bara låg där och njöt och så säger hon helt plötsligt
"Du är öm här va?" och då svarade jag
"Ah" halvt borta.
"Ah det är nog för att din rygg är sne"
Och jag typ
"Say whaaaaaaat? O.o"
Och tydligen så är min vänstra höft både längre upp och längre fram än min högra och det är troligtsvis därför jag har så jävla ont i ryggen jämt.
Så nu är jag sur på alla skolsköterskor som kollat min rygg och sagt massor om att "neej, det är ingen fel på din rygg, du har nog bara obalans eftersom du red och har säkert mer magmuskler, träna ryggen, så blir det nog bra"
Så iaf hon föreslog att jag skulle gå till en kiropraktor och kolla, men jag har hört läskiga rykten om knäckande av ryggar där. Ursch.
Ska iaf försöka beställa en tid snart och förhoppningsvis så blir det äntligen bra då =)

No comments: