Thursday, November 19, 2009

Ni kommer aldrig tro det.

Igår spenderarde jag, Emma Eriksson, 150 svenska kronor på saker till mina naglar!! Det är säkert vad vissa lägger på sina naglar per timme, men att jag gjorde det är ju helt o-troligt! (O-troligt inte otroligt).
men iaf så köpte jag:
-en helt amazing sak som är typ som en jätte fin fil som man filar uppe på nageln så man blir av med fåror och den blir massa glansig!
-Ett blanklack som också stärker nageln så den inte går av hela tiden.
-En vit nagelspetspenna som man målar under nageln (liksom det som sticker ut), så den får en fin vit färg och ser lite fransk manikyr ut (Men utan att det ser onaturligt och fjortisaktigt ut).

Asså jag håller på att bli värsta tjejen D:
Men asså när det gäller mina naglar är jag faktisk ganska fåfängd .-. (KOnstig sak att vara fåfängd om kanske) men, men, mina naglar ser fina ut nu ^^

No comments: