Thursday, November 05, 2009

Tillbaka till Verkligheten

Jag kom hem från Rom klockan 2 i natt och nu sitter jag i skolan. Jag är jätte trött och vill inte alls släppa in verkligheten.
Det är typ mycket nu i skolan och medan jag var borta har vi fått ett till prov, i Samhällskunskap... som vi redan har ett jätte stort arbete i som ska in nästa vecka! Och det är typ om samma saker också. Idiotiskt.

Men rom var jätte kul, oftast i alla fall. Ibland blev vi typ ganska osams :3 Men på det stora hela var det bra. Och det kändes som jag fick mycket bättre kontakt med Niclas, Vi typ snackade massa och gick runt på saker. Var länge sedan jag verkligen snackade med honom.
Fotade som en galning gjorde jag också ^^ Fyllde hela mitt 8gb minneskort på typ 4 dar :D
När jag kommer hem ska jag titta igenom dem och redigera och sen slänger jag nog upp några :)

No comments: