Friday, January 14, 2011

Friday!

Jag har kanske en APU i 2 veckor iaf :D På marknadsavdelningen på Fresenius Kabi (y) Tror det kommer bli riktigt bra faktiskt, chefen jag har pratat med var trevlig och verkade positiv till att ha mig där så :) Tror jag kan lära mig endel fast är lite nervös för att jag inte kommer klara det medicinska språket de har xD Men I will learn ;D


Nu är bara problemet vad jag ska göra resten av veckorna. Ev blir det marknadsavdelningen på enköpingskommun som jag ger mig på härnäst ;) Ringde dem typ nyss men det var ingen som svarade. Ska försöka igen ^^


Nu är det helg också! Ska sova massa typ xD (Och plugga <.<) Måste skriva klart mitt porträtt och plugga matte och ha mig (y)
Men kommer nog ändå bli en kul helg, MIcke har spelning på lördag så jag ska kolla på den, will probably be awesome :D

(En suddig bild från Mickes senaste spelning xD)

No comments: