Monday, January 31, 2011

APU

Första dagen på praktiken (Y)
Gör den på Fresenius Kabi och det verkar bra :) Trevligt folk men lite lite att göra typ. Har läst om företaget men själva chefen (som hade info om mitt projekt) är inte här så kommer inte så mycket längre just nu. Men det fixar sig nog snart :)

Det är iaf ganska komplicerat att göra visual saker till företaget. Finns väldigt mycket guidlines och saker som man måste/inte får göra xD Det är faktiskt väldigt styrt :P Men det blir nog bra ^^

Det är en intressant blandning av media och vetenskap. I like (y) Lärde mig tex att skum är en kolloid. Visste ni det? ;)

Slutade ganska tidigt idag också och gick lite på stan, kollade efter jeans men blev en tröja för 50 kr och en foundationborste (haha jag vet xD men ibland är jag kvinnlig)

Nu ska jag äntligen få mat och sen ska jag förstsätta med min huvudvärk xD



No comments: