Tuesday, February 01, 2011

Mc Donalds

Asså McDonalds är så fina!
Faktiskt, jag sa det till Nic förra veckan men hon trodde inte på mig, men det är faktiskt sant.
Nog för att maten består av en större procent flott, pomfritten nästan är översaltade (tycker jag som ändå älskar salt) och att hamburgarna både är mindre och inte lika goda som maxs. Men de är ändå fina med sin Ronald McDonalds fond som bygger fina hus som sjuka barn och deras föräldrar kan bo i (Uppsala får snart det 5e i sverige) och de är miljömedvetna och har saker efter tallriksmodellen (även om just det är lite fail <.<).

Dessutom har de faktiskt ganska awesome frukost och jävligt billig glass och gratis Wi-fi.

Jag erkänner att jag hellre väljer Max över McDonalds men när jag käkar på McDonalds så känner jag mig lite snäll ;D
(Men sen känner jag mig inte så snäll när jag väljer Max istället bara för att deras lyxshake är awesome)

No comments: