Tuesday, January 04, 2011

Nytt år 2011
























När jag var liten var jag grymt rädd för raketer jag kunde knappt gå ut när de sköt dem där hemma. jag älskade saker som smällde, vi lekte ju ofta med smällare, luftgevär och allting som smällde och flög lite i luften. Så varför tyckte jag inte om raketer? det som tom är fina. Jag tror det handlade om att jag inte hade kontroll över det, jag har alltid hatat att inte ha kontroll.

Jag blev påmind om allt det här i år på nyår eftersom det kom ett gäng fulla människor med en "tårta" och ställde den typ 5 meter från oss (säkerhetsavståndet är typ 20 meter (y)) dessutom ställde de den snett mot oss så raketerna gick typ kanske 5 meter över vårat huvud -.-' Det var faktiskt grymt obehagligt.

Men de hade som tur var bara en och vi överlevde den (y) Raketerna som Mickes bror och hans kompis sköt var massa fina och inte snea och läskiga xD Fotade lite fina bilder på dem ^^

No comments: