Wednesday, September 30, 2009

Jag får liksom ingen ordning

Nu är jag mer eller mindre frisk igen och tillbaka i skolan.
Jag har fått tag på ännu en Trudi Canavan Bok! :D jag började i måndags och den är tjock som fan men den höll mig sällskap igår när jag var hemma och sjuk så snart är den slut :( Varje gång jag läser nått av henne slås jag av hur otroligt duktig hon är, allting passar så perfekt ihop. Fast måste säga att den här boken inte var riktigt lika bra som de andra, men iof fortfarande bättre än många jag läst :P(hittills) :P

Idag ska pappa och mamma till Adde och hjälpa honom med flytt, jag skulle vilja hänga med och hjälpa& träffa honom och se hans lägenhet, men jag vet inte om jag kan :/ Har mycket i skolan just nu och Engelskan ska vara klar tills i morgon. Så jag tar kanske bussen hem och gör det. Måste bestämma mig.

&Nicole är typ sjuk eller nått, det suger hårt.

No comments: