Monday, September 14, 2009

Random

Yo
I helgen var jag på kulturnatten i Uppsala med Nicole, jag fick se en japansk tecermoni, lol ^^
Och så käkade vi sushi, och typ prövade kinesiskt te utanför bibblan. Det var pretty much it xD
Nicole skulle rida så vi drog ganska tidigt. Asså själva kulturnatten var inte awsome men det var kul att vara med Nicole. Men det värsta var att jag glömde min mobil hemma så jag kunde inte få kontakt med någon och fortsätta natten. :/
Igår fyllde farsan år också och brorsorna kom hem, det var kul :) Vi var typ musikaliska xD Vi spelade blinka lilla stjärna, niclas på bas, adde på piano och jag på gitarr ^^ och så lärde jag Niclas Herrarna i Hagen på piano :) Det var typ min favvo låt när jag var liten och texten är typ tragisk :/

http://www.youtube.com/watch?v=dHrMABpeZSU&feature=related

No comments: