Wednesday, September 23, 2009

"Vem är du i fr2jm"?

Hallå folket!
Jag sitter i skolan som jag brukar typ :P Fast i morgon är många lediga, inklusive mig :P Jag ska träffa en person på word och ha intervju för en praktikplats där, delade tankar där, lol xD Sen på fredag ska jag och nicole till stockholm och bli spådda (:o) vi håller på att göra ett magazin om övernaturligt och ska skriva ett repotage om spådom typ :) Ska också ha ganska mycket teater träningar eftersom jag har teaterföreställning på söndag. :D Sen ska jag också försöka träffa Fredric, det var typ länge sedan och det vore awsome :)
Vad ska ni göra på er långhelg? (Eller bara helg för vissa)



Förresten, är inte facebook underbart? för var annars kan man klicka på några få knappar och lägga upp ett jävligt elakt test om en hel klass? (okej finns kanske ganska många ställen men ändå) Min klass har fått ett sådant test, det har iofs blivit borttaget nu, men det hette "Vem är du i Fr2Jm?" och man fick svara på frågor och sedan blev man nån av oss, och visst kul idé om det inte vore för att det var värdens elakaste grejer som stod om oss. Asså vad fan är det för idiot som inte har ett uns jävla respekt för människor och som måste klanka ner på andra för att må bra. Äckliga människa. Tycker synd om folk, eller well, mig med, men jag bryr mig inte så mycket eftersom de som jag skulle bry mig om vad de tycker aldrig skulle skriva nått sånt, man jag antar, det gjorde inte en precis gladare.

Det får mig att tänka på svenska lektionen där vi skulle göra ett helvete och rangordna vilka brott som man får störst straff för och så.(Inspirerat av Dantes Inferno) Fan att jag inte satte Respektlösa människor allra längst ner, med det västa straffet. Fyfan, jag tål mycket men inte folk som inte kan visa människor respekt.

2 comments:

Unknown said...

oj.. Vilken idiot/ vilka idioter!


läskigt med spådom :p Jag vet inte om jag skulle vilja det. Det kan ju bli jäjttebra men det kan ju också bli jättedåligt :p Jag är lite (Lite) skrockfull av mig. Läser gärna horoskopen (tror på dem också till viss del) och kan fortfarande inte gå på A-brunnar! Det är galet jobbigt!

Kram på dig!!

Meltdown said...

Verkligen :O


Jag förstår dig verkligen! Jag är också typ skrockfull och tror på sådant där, och känner även igen mig i A-brunnar saken måste jag enkänna xD
Och jag kommer säkert tro på det hon säger :P