Tuesday, September 01, 2009

The mind is a complex thing

En otroligt dålig dag måste jag säga.
Jag kan inte bestämma mig och jag har känt mig djup eller helt enkelt näst intill depprimerad. Allting suger men jag är inte längre ledsen över att allting suger, istället är jag frustrerad och vill uppleva äventyr. Jag vet att jag inte vill stanna här och undrar om jag ens kommer klara att stanna här. Det är inte längre "det här stället suger, allting är bättre någon annanstans" nu är det snarare att jag vill sluta vilja ha det som jag kan få här för jag orkar inte. Jag skulle behöva tid för mig själv, resa någonstans och bara vandra runt.
Sabbatsår är seriös tanke, men jag vet att det aldrig blir så för i min hjärna är utbildning så viktig att jag skulle kunna förlora förståndet för det.

Jag hoppas att det bara är den tiden på månaden vilken dag som helst och jag faktiskt inte håller på att tappa förståndet eller sjunka i depression.

No comments: